22. Mai 2012

Cornish Heritage Farm Challenge

Hi everyone, Welcome to our very first Cornish Heritage Farms challenge which you will find over on the Cornish Heritage Farms Blog every second Tuesday. For my bag in a box I used a stamp from the Ornamental Beauty Stamp sheet available from Cornish Heritage Farms.
Hallo zusammen, ich heiße euch herzlich willkommen zur ersten Challenge von Cornish Heritage Farms. Das erste Challenge Thema lautet: Anything Goes. Ich habe mich für ein kleines Täschchen entschieden. Für die Blume habe ich den großen Blumenstempel von der Stempelplatte "Ornamental Beauty" benutzt. Ich habe ihn dreimal in verschiedenen Farben abgestempelt und ausgeschnitten. Anschließend werden die einzelnen Blumen mit einem 3D Klebepad versetzt übereinander geklebt. Schaut auch bei den anderen Design Team Mitgliedern vorbei.

Kommentare:

jdmommy - Anne Harmon hat gesagt…

WOnderful project!!

Kris Chirhart hat gesagt…

Petra, this is gorgeous! Love your layered flower.

Barbara Bruder hat gesagt…

I love your bag!! The medallion is a perfect addition to it.

Vicki hat gesagt…

What a neat project! Really pretty and the colors are so dreamy.

Jacqueline Smith hat gesagt…

What an awesome project to share, love the detail.

Verna Angerhofer hat gesagt…

Absolutely stunning bag. I love it.

Dianne Beans hat gesagt…

I love your creation. The flower is really stunning.

Kristine Reynolds hat gesagt…

Terrific Project!

Lottas vrå hat gesagt…

So very nice!! Love your flower!